Bluepack torby reklamowe
  Torby nielaminowane
  Torby laminowane błysk
  Torby laminowane mat
  Torby z recyklingu
  Torby nietypowe
  Akcesoria do toreb
  Co potrafi taka torebka?
  Kto zamawia u nas torby?
  Nasze możliwości
  Nasza marka
  Wsparcie
  Zapytaj o cenę
  Zamów próbki
  Zaproś handlowca
  Kontakt
  Sklep on-line
 
torebki papierowe
Czy wiesz że reklama na każdej z twoich toreb przyciągnie
236 spojrzeń ?!

Uniwersytet w Koln opublikował wyniki badań wykonanych na próbie 500 osób pt."Torby reklamowe w Niemczech".
Instytut badania rynku MediaAnalyzer Software & Research GmbH z Hamburga na zlecenie IPV e.V. przeprowadził kolejne badanie, wykonane opatentowaną metodę AttentionTracking ™. Grupa 600 osób obserwowała typową ulicę w centrum miasta. Za pomocą metody badano co zwraca uwagę i przyciąga ich wzrok.

  72% badanych twierdzi iż wykorzystują elegancją torbę wielokrotnie,
     w tym 48% wykorzystuję ją trzy-pięć razy a 24% nawet więcej niż 5 razy.
  Przy bliskim kontakcie na torbę spogląda niemal każdy.
  66% badanych patrzy na torbę przez minimum 5 sekund.
  47% odbiera reklamę na torbach jako znacznie mniej agresywną niż np. reklama TV
  20% twierdzi iż marka na torbie musiała być ekskluzywna i z pewnością odwiedzi reklamowany sklep
     a w sumie 40% uważa to za stosunkowo prawdopodobne.
  43% stwierdzi iż mają bardzo pozytywne odczucia jeżeli przy zakupie otrzymują elegancką torbę
  Z badań wynika iż jedna torba w trakcie swojego "życia" przyciąga 236 kontaktów wzrokowych.

Przyjmując cenę torby 3,5o PLN jednostkowy koszt dotarcia jest niższy niż 2 grosze (CPM 14,83)!
Dr Steffen Egner, członek zarządu MediaAlanyzen Hamburg komentuje: "Nasze badanie pokazało jak interesującym miedium reklamowy jest torba papierowa."

źródło: IPV Industrieverband Papier und Folienverpackung e.V.


tel (+48) 22 208 77 66  |  fax (+48) 22 208 77 66  |  info@bluepack.pl  |  www.bluepack.pl

© 2010 BLUEPACK ekskluzywne torby reklamowe |