Bluepack torby papierowe
  Torby nielaminowane
  Torby laminowane błysk
  Torby laminowane mat
  Torby z recyklingu
  Torby nietypowe
  Akcesoria do toreb
 
 
  Co potrafi taka torebka?
  Kto zamawia u nas torby?
  Nasze możliwości
  Nasza marka
  Wsparcie
  Zapytaj o cenę
  Zamów próbki
  Zaproś handlowca
  Kontakt
  Sklep on-line
 

torby reklamowe:
Produkujemy bardzo ciekawe i niepowtarzalne torby reklamowe spełniające nawet najbardziej wygórowane wymagania naszych klientów. Oferujemy Państwu kompleksową usługę zaczynającą się od doradztwa wzorów, form i barw, a kończącą na dostarczeniu gotowych artykułów. Staramy się należycie dbać o każdego naszego kontrahenta i realizować jego potrzeby. Właśnie dlatego nasze torby papierowe odznaczają się najwyższą jakością, niecodziennymi deseniami i niezwykłą trwałością. Mamy naprawdę duże doświadczenie w tworzeniu takich produktów, co dla naszych klientów jest gwarantem sukcesu i zadowolenia. To, jak taka torba będzie wyglądać zależy wyłącznie od Państwa. My służymy jedynie niewielką pomocą i propozycją projektów, jednak efekt końcowy jest wynikiem zamierzeń klienta. Proponujemy standardowe wzory i możliwość zrealizowania indywidualnych pomysłów. Jeśli, więc poszukujecie trwałych toreb papierowych, stworzonych według Waszego gustu to serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Torby reklamowe stają się coraz bardziej popularne jako nośnik reklamowy i to w bardzo wielu branżach, bo z takim przekonaniem stosuje je globalny producent jak i lokalny piekarz.
Związek Przemysłowy Opakowań Papierowych i Foliowych we Frankfurcie zlecił szerokie badanie na temat oddziaływania reklamowego toreb na decyzje zakupowe.
W badaniu internetowym renomowany instytut badań rynkowych MediaAnalyser z
Hamburga przepytał ponad 600 respondentów. Za pomocą cyfrowej aplikacji, torebki mogły zostać zaprezentowane z bliskiej i dalekiej odległości podczas wirtualnego spaceru po mieście, a więc dokładnie w taki sposób, w jaki każdy konsument styka się z nimi w codziennym życiu. Poprzez zastosowanie opatentowanej techniki attention tracking zarejestrowana została "ścieżka patrzenia" osób biorących udział w teście, czyli przeanalizowano na co i w jakiej kolejności zwracali uwagę ankietowani.
Główny wniosek został sformułowany w takim kształcie iż opakowania reklamowe oddziałują na ulicy na zasadzie eye-catch - przyciągają wzrok, w wysokim stopniu zwracają na siebie uwagę i generalnie są bardzo dobrze zauważane. Dwie trzecie wszystkich osób biorących udział w teście patrzy na torbę w ciągu pięciu sekund, z bliskiej odległości spoglądał na nią niemal każdy.

Drugim istotnym aspektem jest fakt iż nie do przecenienia jest emocjonalne, aktywujące oddziaływanie torebek i wywoływanie impulsów do zakupu. Niemal 20% respondentów przyznaje, że z bardzo wysokim prawdopodobieństwem kupiłoby produkt marki reklamowanej na torebce lub odwiedziłoby reklamowany sklep.
Torebka jest jednak nie tylko medium reklamowym aktywnym sprzedażowo, ale także w wysokim stopniu wywołuje sympatię i wzmacnia wizerunek, bo aż 54% respondentów zgadza się z opinią, że ładne torby reklamowe wywołują sympatię do marki lub sklepu oraz że opakowania takie wzmacniają chęć do zakupów. Szczególnie torebki z zawartością, wypełnione zakupami wywołują pozytywne skojarzenia, ponadto torebki są także instrumentem reklamowym służącym temu, aby wzmocnić zadowolenie klienta z aktu zakupu i pozytywnie zakończyć doświadczenie związane z zakupem, niwelując tzw. dysonans posprzedażowy.
Jak pokazują wyniki badania, torba na zakupy pozwala, szczególnie wśród obecnej różnorodności mediów, na silne i niezawodne oddziaływanie reklamy. Jako nośnik informacji reklamowych może być różnorodnie wykorzystywana: w celach informacyjnych, wizerunkowych, promocyjnych.
Można powiedzieć iż torby reklamowe sprawiają, że doświadczenie związane z aktem zakupu jest jeszcze przyjemniejsze.


Dr Steffen Egner, Członek Zarządu MediaAnalyzer z Hamburga, podsumowuje wyniki analizatora torebek w następujący sposób: "Jak pokazało nasze badanie, opakowania usługowe są bardzo interesującym medium reklamowym, ponieważ są stale obecne w sferze publicznej i tym samym bezpośrednio zwracają uwagę potencjalnych klientów.

Uwaga. Kopiowanie i/lub powoływanie się na niniejszy tekst wymaga zgody: Bluepack Torby Reklamowe Warszawa oraz Industrieverband Papier und Folienverpackung e.V. Frankfurt

 

   

ul.Piękna 24-26A/1, 00-549 Warszawa, Polska  |  tel (+48) 22 300 42 58  |  fax (+48) 22 300 42 58  |  info@bluepack.pl  |  www.bluepack.pl

© 2010 BLUEPACK ekskluzywne torby reklamowe